Помилки при прийомі на роботу

5 помилок при прийомі на роботу

5 помилок при прийомі на роботу

Часом компанії знайти відповідного співробітника не набагато легше, ніж кандидату – роботу. Всі претенденти здаються недостатньо гідними вакантного місця. Якщо за черговим кандидатом зачинились двері, варто подумати, може щось Ви робите не так. Пропонуємо розглянути 5 помилок при прийомі на роботу, які заважають знайти ідеального кандидата.

ТОП-5 помилок керівників при доборі персоналу

Щоб кадрове питання завжди вирішувалось швидко, ефективно та грамотно, варто підходити до справи професійно та зважливо. Але, на жаль, в питаннях наймання на роботу нерідко порушуються основні психологічні принципи. Це призводить до постійної «текучки» кадрів, зниження показників ефективності та занепаду компанії в кінцевому стані. Люди є найбільш цінним ресурсом будь-якої компанії, і грамотний, досвідчений керівник має це розуміти.

Отже, часто мають місце наступні помилки при пошуку співробітників на вакантну посаду:

  1. Невміння розпізнати відповідні здібності (або їх відсутність). Роль професійного досвіду найчастіше перебільшують, недооцінюючи особисті характеристики кандидата. Можна навчити співробітника користуватися програмою чи розбиратися в тонкощах галузі та майже неможливо навчити бути вмілими, організованими, обізнаними.
  2. Поверхневі питання та відповіді. Якщо ціль – підібрати найкращого робітника, формальне ставлення до формування списку питань неприпустиме. Також не слід заохочувати загальні відповіді інтерв’юерів на поставлені питання. Більше конкретики, реальних фактів.
  3. Неповага до кандидатів. Навіть якщо здобувач не відповідає Вашим вимогам, варто повідомити його про остаточне рішення. Ігнорування не тільки є некультурною та грубою реакцією, але й здатне погано відбитися на майбутніх пошуках, зіпсувавши репутацію компанії в очах претендентів.
  4. Жорстка манера співбесіди. Сьогодні так звані стресові співбесіди користуються попитом, але навіть вони потребують дотримання рамок. Стрес-інтерв’ю доцільні тільки у випадках, коли звичайні умови праці натякають на стресове, вороже середовище.
  5. Спотворена інформація про компанію. Часто найменш привабливі умови праці роботодавці приховують від кандидата. Але не слід забувати: не тільки Ви обираєте кандидата, але й він – Вас. Будь-які незручні умови все одно випливуть у найближчий час, і потрібно буде знову шукати спеціаліста на посаду.

Тепер Ви знаєте, як знайти кандидата на вакансію та розпізнати відповідного співробітника. Обирайте уважно та відповідально.

Залишити відповідь

Обов'язкові поля позначені*